Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Så himla lycklig!
Gjort: Morgonmyst, hunnit plocka undan, ammat prinsen och sedan badat hela familjen! Ur-mysigt sätt att börja en skön söndag på!
Gör: Bloggar och funderar kring frukosten, börjar vara hungrig.
Planer: Ta en promenad i det trista vädret och sedan fika hos mamma och J!
Bästa idag: Vårt äktenskap!
I behov av förändring: Ingenting!
Leon : Efter att ha badat och fått all skorv bortkammad slocknade han under pappa's gamla täcke som numera fungerar som lektäcke. Bar honom till sängen och då slog han upp sina stora blå, kika på mig och log innan han kramade Tiger-snutten och somnade på stört!
Väder: - 5 grader, blåsigt och snö...brr! Men mys!


Kommentarer
Postat av: Erika - Morgondimma

Tog en promenad idag när jag var till hemling. Jag frös om benen eftersom jag bara hade jeans med mig. Tänkte att det inte skulle vara så kallt men det blåste dessutom fick jag upptäcka =)



Hoppas att du har haft en mysig helg!



Kramar!

2009-03-08 @ 19:11:00
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika - Morgondimma: Ja, det var lite ruskigt idag! Brr!



Vi hade en toppen-fin helg, hoppas du också hade det?



Kramar i massor!

2009-03-09 @ 06:56:44
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0