Leon dricker ur Evenflo

Leon har nu fått testa att dricka mjölk som jag pumpat ur ur sin nappflaska i glas från Evenflo. Eftersom han hel-ammar ännu och jag har en del inplanerat framöver som kommer att göra att jag vid några tillfällen kanske är borta över ett av hans mål så ville jag se vad han tyckte om det. Det gick hur bra som helst!

Vi har den större flaskan på 240 ml. och den är inte alls tung att hålla, trots att den är tillverkad i glas. Dock kommer vi inte att låta Leon hålla i den själv.
Medföljande ring, nappskydd och förseglingsbricka gör att den är lätt att ta med och säker att förvara innehållet i.

Evenflo_liten1.jpg Bild lånad härifrån.

Tänk att få ha turen att kunna servera honom nästan eko-mjölk (fniss) i en glasflaska med en napp av naturgummi (från Natursutten. De passar även dessa flaskor!)! Hur bra som helst ju!

Kontakta mig på mailen om ni är intresserade av att köpa så förmedlar jag er vidare till Ingeling som jag köpte mina av! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0