Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Glad och lycklig!
Gjort: Duschat och gjort mig i ordning, ammat prinsen, ätit frukost, svarat på en väldans massa mail, bokat några kommande tävlingar på bloggen och stökat lite i flyttkaoset här hemma.
Gör: Bloggar och läser bloggar.
Planer: En promenad i solen och mys med favoriterna i eftermiddag!
Bästa: Att jag igår pratade med en av de allra finaste vännerna en lång stund i telefon! :)
Leon : Sov som en prins inatt, vaknade 04 av att det var mindre mys i blöjan, fick en ny och somnade om till 2 minuter innan larmet var ställt 06. Underbart! :)
Väder: Strålande sol!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha nu en riktigt skön dag! För egen del började arbetsdagen med en stor miss. Jag var helt inställd på att jag skulle börja mina handledningar med B-studenterna 10.00. Jag skyndade mig ut i elljusspåret med hundarna. Det är perfekt att ha Sakari lös där och så går de andra två i koppel. Lillpojken både bajsade och kissade, perfekt, och sen in i bilen och snabbt iväg till universitetet. Sakari sover perfekt i bilen! När jag kom hit såg jag att jag planerat in handledningarna till 13.00. Vilket antiklimax!

2009-05-13 @ 10:25:21
URL: http://whippeternal.blogspot.com/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Susanne: Nej, vad drygt! :) Ja, ja, så går det ibland! Gud så söt han är, lillprinsen eran!



Kramalin

2009-05-14 @ 07:31:14
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0