Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Det känns som om allt snurrar i 180 knyck just nu. Note to self; ANDAS KVINNA!
Gjort: Kokat välling till Leon, ammat honom, duschat, pratat med mor min och ätit frukost.
Gör: Betalar lite räkningar på bl.a. stängsel, bloggar och kikar lite på mailen.
Planer: På förmiddagen har jag en hemlig date inför Johan's födelsedag + att jag ska in på Second Hand och kolla efter två saker till Leon samt en sak till huset. I eftrmiddag blir det lite mys med favoriterna och ikväll bjuder min farmor och farfar på middag. Skönt!
Bästa: Att vi fått tag på och hyrt en lastbil inför lördag som sväljer 200 kartonger åt gången! Grrreat!
Leon : Sov jätteoroligt inatt, man märker direkt på honom då han är inne i en fas då det händer mycket. Då dröms det en massa nattetid! De senaste dagarna har han ju skippat förmiddagstuppluren men idag ville han sova lite, förmodligen för att han inte fick 100 %-ig vila inatt!
Väder: Mulet, grått och trist. Perfekt väder för en mysdag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0