Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Utvilad idag med, tror jag sover så bra (eller, jag har alltid sovit bra så jag antar att jag sover bättre nu?) eftersom jag varje kväll ligger en timme på shaktimattan! Man lägger sig med känslan av en helkroppsmassage...mmm!
Gjort: Busat en massa med Leon och passade på att duscha medan Johan fortfarande var hemma. Jag har även tryckt i mig keso med skivade eko-bananer till frukost och uppdaterat min kalender lite.
Gör: Bloggar och kikar på kameror på internet.
Planer: Då Leon vaknat och käkat ska vi hem till min farmor och farfar och gå en långpromenad och sedan bjuds det på lunch där! Trevligt!
Bästa: Att de flesta blir så glada på våren!
Leon : Tycker nog att livet är rätt trist nu med mega-kli i munnen och oförmågan att kryp framåt. Håll ut prinsen, om en månad eller två är just detta ett minne blott! :)
Väder: Soligt och mulet om vartannat. Skulle dock tydligen bli förskonade från regn under vår långpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0