Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Har varit trött hela morgonen och även igårkväll var jag trött. Tror det trista vädret gjorde sitt till!
Gjort: Fixat i ordning mig, ammat Leon som tog en liten sovmorgon, fixat lite blogg-relaterade saker och busat med Leon.
Gör: Bloggar, svarar på mail och kommentarer och äter frukost!
Planer: En lugn och skön förmiddag och mys med favoriterna i eftermiddag!
Bästa: Att fler flyttkartonger kommer ikväll så nu kan ännu mer packas ner!
Leon : Vilken förmån det är att få vara hemma med honom, det händer nya saker varje dag! :)
Väder: Mulet och grått idag med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klädbytardagar på Museumet mellan 12-20 idag!!!!

2009-05-06 @ 09:42:03
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Anonym: Tack för tipset! :)

2009-05-07 @ 08:25:29
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Ja det var ju jag som tipsade... ibland kommer inte mitt namn med av ngn anledning. :)

2009-05-08 @ 23:30:49
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Nadia: :)

2009-05-09 @ 07:49:28
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0