Dagen

Idag ska jag, iförd skönaste yogabrallorna från Blingo och en oversize-tröja från HM Organic, ta itu med en massa saker. Jag har en del viktiga samtal att ringa (jobb & bank) och ska även till att klicka hem en del julklappar som vi kom på igår, jag & Johan. Med andra ord passar höst-ruskvädret utomhus alldeles perfekt för en sådan komma-ikapp-dag!

Förutom det ska jag bylsa på mig & prinsen varma kläder och ta en liten promenad med vagnen för att ensamhetsträna (tillsammans med Lotus) Tofu och sedan tvätta en massa. Både tvättlapparna från Imse Vimse vi använder vid blöjbyten och kläder börjar vara på upphällningen!
Överbliven tid som inte ägnas åt bus & lek med Leon (dvs. då han sover) ska jag sjunka ner i soffan med en termos té och en god bok! :)

Ikväll ska jag åka till bästa C's syster och hjälpa henne med lite bloggbestyr. Hur nu det ska gå...jag är ju ingen data-hacker precis! ;)


Med andra ord en rätt skön start på veckan! :)

Hur ser er måndag ut?


Kommentarer
Postat av: lisa

Det låter som en fin måndag.

2009-11-02 @ 13:08:35
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

lisa: Det blev det också! Hoppas du också fick en fin måndag! :)

2009-11-03 @ 06:12:05
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0