Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Trött & glåmig. Känner mig som en trist gammal tant idag. :)
Gjort: Ändrat en massa med texten under profilbilden men det vägrar publiceras trots att jag väljer att spara kodmallen. Avvaktar lite, det kanske har att göra med de uppdateringa blogg.se gjorde inatt mellan 24-06?
Gör: Bloggar & snusar på godaste doftljuset!
Planer: Bjussa på en schysst tävling åt er fina läsare och sedan advetspynta. Ska också åka till vårt postutlämningsställe inne i samhället och lösa ut lite paket. :)
Bästa: Att min nya Shakti Advanced kommer idag! Nu får Johan ta den gamla, trasiga, hundätna så länge i väntan på att en Shakti Eco ska införskaffas senare i vår! ;)
I behov av förändring: Att min nya text inte visas, ville att ni skulle få kommentera den! :(
Leon : Sover ännu...
Väder: It'raining on the Lyckobacken...

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0