Dagens eko


Dagens eko;


Känsla: Pigg & glad idag! Jag var med om en energi-givande gårdag med både bästa vännen och trevliga svärföräldrar så jag är uppfylld av dem! Tack för att ni finns! ♥
Gjort: Jag har suttit och förberett en massa kommande inlägg på bloggen som jag hoppas ska både uppskattas och tas emot väl av er läsare. :)
Gör: Njuter av en kall & lite fuktig hundnos i knät...mmm, så mysig både Tofu (den nuvarande kall-nosen) & Lotus är!
Planer: Ta en promenad, ty det regnar inte idag hör och häpna, och passa på att ensamhetsträna Tofu tillsammans med Lotus och sedan umgås med gammelfarmor & gammelfarfar (mina farföräldrar) som kommer upp och hälsar på idag! :D
Bästa: Ikväll gör vi helg och har torsdagsmys!!!
I behov av förändring: Alla bok-leveranse som är segare än segast bara för att man skippar gratis-frakten och betalar 10 :- eller 19 :- i miljöfrakt. Drygt att en god gärning ska bli en sen leverans. :(
Leon : Gissa om han hade kul igår? Först lek med M (han blev inte ens trött så han skippade en av sina sov-naps) och sedan mys med farmor & farfar. :)
Väder: Mörkt & tjusigt, med analkade gryning borta i horisonten...breath-taking!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0