Ekomamman

Min fina vän Nadia (som är som den eko-syster jag aldrig haft!) har nu börjat blogga hos vår ortstidning under Ekomamman! Nadia växte upp med sin tvillingbror på en eko-gård i en by utanför Övik och detta har präglat det liv hon lever nu och hennes egen roll som mamma till två små charmtroll. Denna aldrig sinande kunskapskälla är den jag vänder mig till så fort jag inte vet vad jag ska göra, både då det gäller sjukdomar, homeopati, behandling och annat, och Nadia ♥ har alltid svaret. Som jag har väntat på att hon ska börja blogga!!! :D

Först ut idag finns bl.a. receptet på egen välling som jag fått av henne och publicerat här på Ekoblogg ett flertal tillfällen. Nadia har lånat idén med att sätta * efter ekologiska produkter så ni kan lika lätt hitta dem i hennes recept som här. Toppen-bra!

Välkommen till bloggosfären, vännen! Kika gärna in och hälsa henne välkommen!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Tusen tack för dom fina orden min vän!

Ja nu har startskottet bränt av för något nytt i mitt liv! Jag har rätt fria händer men behöver också tänka på att bloggen inte ärhelt min egen, utan jag är ju en liten del av tidningens ansikte. Men jag ska nog kunna "leverera" som min vän Elin på öa uttrycker det! :P



Krammm

2009-11-18 @ 09:52:06
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Nadia: Ja, det är ju klart. Hel fri är man kanske inte?



Är övetygad om att du kommer att kunna leverera!!!



Kramalin

2009-11-18 @ 13:11:49
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Ekomuppen

Låter jättespännande.

Tack för tipset.

2009-11-18 @ 18:45:10
URL: http://ekomuppen.wordpress.com/
Postat av: Carolina Johansson

Vad roligt att vi blir fler i denna kategorin, modebloggarna har nog gjort sitt!?

Och vet du, när jag tycker det börjar blåsa snål-vind runt öronen om svininfluensa och div. då kikar jag in här, och ser det lugn som råder och hittar tillbaka!

Har så hysteriska människor i min närhet som tror att de kommer dö på minuten de får flunsan och räknar inkubations timmar från dagishämtningen kontra vaccinationstillfället! Pjuu!

Tack för du är trygg som en klippa! kram Carolina

2009-11-18 @ 22:25:08
URL: http://ekomam.blogspot.com
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Ekomuppen: Varsågod! :)

2009-11-19 @ 06:21:59
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Carolina Johansson: Precis! Power to us, liksom! ;)



Men tack snälla, fina du! Jag blir alldeles rörd av det du skriver! Det är precis det som är tanken med Ekoblogg - här ska läget alltid vara oföränderligt på något vis. Skönt att jag lyckats lite!



Många, många kramar!

2009-11-19 @ 06:23:51
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0