i+m Naturkosmetik

Nämnde ju tidigare att jag fick hem prover från tyska i+m Naturkosmetik. Jag har nu testat en del av produkterna och de är helt OK. Något jag verkligen föll för var deras serum Age-Protect Serum Repair med avocado. Ett riktigt härligt serum som med en gång kändes uppstarmande och gav hyn fin lyster. Perfekt så här på hösten!



Jag har även testat deras Körperlotion Body Relax Orange Vanille, Haarspülung Repair Hanf och Schampoo Repair Hanf - reparerande balsam och schampoo med hampaolja för torrt och behandlat hår. Lotionen luktar ljuvligt, verkligen både apelsin och vanilj! Mmm! Schampoot och balsamet var bra, håret kändes fräscht och mjukt och rent. Det man eftersträvar med rengörande produkter med andra ord.

♣ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0