Sickenin' Friday!

Leon vaknade med mer feber idag igen så efter ett samtal med sjukvårdsrådgivningen där jag ÄNTLIGEN fick prata med en rar och vettig person! (Vi har haft otroligt oflax med de som sitter i deras växel!) Hon tyckte i alla fall att vi skulle prata med vår vårdcentral. Sagt och gjort, i eftermiddag har vi tid på infektionskliniken eftersom de tror att vi har svininfluensan för att kolla så att Leons återkommande feber inte beror på en analkande lunginflammation eller så.
Just nu sover prinsen gott och stilla, vi kikar till honom då och då. Ska passa på att blogga ur mig allt jag har inombords och sedan ta helg tänkte jag.

(Och nej, vi är inte knasiga; ger inte detta med sig för Leons del så plockar vi fram Alvedon-flaskan som stått osprättad i medicinskåpet sedan innan han föddes! :) )

♣ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0