Trots en dag fylld av vad som inte

0-40bb24a7d9547523851b58ae057eca84.png

Trots en dag fylld av vad som inte kan vara annat än rejäl flunsa (har fått feber nu också) så har den varit rätt OK för min del. Jag har legat i soffan under mjuka filtar och sovit, läst och tittat på TV av och till. Jag har dessutom fattat viktiga beslut. Löften om att ta hand om mig bättre, låta yogan bli min tid och låta den ta mer plats i min vardag. Sista tiden har jag satt alla andra före mig och tappat bort mig själv längs med vägen. Man kommer till djup insikt då man har trotjänaren Lotus på magen större delen av dagen! ;) Dock har Leon 39 graders feber och små-kraxar och Johan känner sig inte riktigt kry. Med andra ord väntar ett par lugna dagar fram över, ingen orkar med något mer just nu. Ska skrapa fram något ätbart nu, är hungrig men inte sugen på nå't så vad jag ska kunna hitta på är en gåta!


Kommentarer
Postat av: lisa

Fy vad jobbigt med svinflunsa eller vanlig influensa då. same thing. krya på er allihopa! <3

2009-10-18 @ 18:28:37
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: underbaraclara

Krya på dig!



Makaroner med rive ost och ketchup är min favoritsjukmat

2009-10-18 @ 19:43:31
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: S

Huvva, inge roligt att ligga sjuk. Hoppas ni mår bra igen snart, mycket snart!

Tänker på er och skickar krya-på-er-tankar!

kram!

2009-10-18 @ 22:39:04
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

lisa: Tack snälla du!



underbaraclara: Åh, hur gott lät inte det? :P



S: Tack, vi tar så gärna emot dem! :x

2009-10-20 @ 10:59:25
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0