Det gick jättebra hos dietisten så

52f21e08826eb36775ec625fbd2a8b22.png

Det gick jättebra hos dietisten så nu har vi än mer anledning att fira! Hon tyckte Leon verkade få bättre mat än många blandkostbarn hon träffat och tyckte inte det fanns någon anledning till att han INTE skulle kunna vara vegetarian redan från scratch! Sååå skönt! Fick med oss några tips på hur man kan maximera järnupptaget i maten så jag ska dela med mig av de här på bloggen på måndag. På bilden för övrigt aprikos- och morotsmarmelad (världens godaste!) och hällakakor - båda homemade by gammelfarmor! Mumma! Nu ska jag njuta av att jag nog faktiskt är en rätt bra mamma till lill-skrudden! PoK!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Helloo :D

nu har jag svarat på alla.. men jag sparade norröver frågan till dig, för jag vet fasen inte. men ska du på hälsomässan eller nått? då kan vi vinka. :) hoppas du har en bra dag! KRAM

2009-09-04 @ 12:07:37
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Faster Sofi på Solgläntan

Det är alltid bra att från "experter" få bekräftat att man gör rätt! Och du, jag är även en bra mamma trots att vi inte lever helt ekologiskt och äter blandkost! Kramar i massor! Ps nu är kissebarnen SÅ söta!! Vi höres!

2009-09-05 @ 10:32:07
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

..:Sarah:..: Nej tyvärr ska jag inte dit. :( Men vi får ha varandra i åtanke så fort vi ska förbi varandra!



Faster Sofi på Solgläntan: Ja, det känns alltid skönt! Och du, du är en toppenmamma! Det vet du! :D



Kramalin

2009-09-07 @ 09:31:58
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0