Just nu håller jag på med 3 böcker

0-6278de759bc0c3bf5e2a30980e02201a.png

Just nu håller jag på med tre böcker samtidigt. Normalt läser jag bara en i taget (förutom The Secret som jag konstant läser i) men det har varit ont om tid på sistone och suget efter, och nyfikenheten på, de nya har tagit överhanden. Förutom The Secret då läser jag även i Livet (Paulo Coelho) - en bok med blandade, utvalda citat från hans böcker och krönikor, och Hel - själslig självläkning för ett liv i balans (Hans Thörn med Catarina Rolfsdotter-Jansson). Men det funkar faktiskt då alla tre böckerna är så pass olika. Jag skulle dock inte kunna läsa t.ex. flera olika deckare samtidigt, men nu tittas det på Idol så nu läser jag inget alls! ;)


Kommentarer
Postat av: anja

berätta sen vad du tyckte om Hel!

2009-09-30 @ 22:46:33
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

anja: Ja, det ska jag verkligen! :)

2009-10-01 @ 06:04:30
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Visst är han underbar?

Paolo alltså.

Secret är också riktigt fasinerande!

Ha en fin kväll!

2010-01-17 @ 21:32:19
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0