Änglar, finns dom?

Seansen med otroliga Åsa igår kväll var alldeles fantastisk! Den förblir dock "hemlig" här på bloggen då det som framkom känns alldeles för personligt att delge alla er. Ni som känner oss privat får ju i alla fall ta del av det. Men jag kan säga som så, att med Åsa så tvivlar jag inte på hennes förmåga det minsta, hon var otroligt trovärdig! Speciellt då en av oss deltagare var på väg att berätta något som hade kunnat hjälpa henne på traven varpå hon svarade att vi inte skulle behöva avslöja saker för henne, det var andarnas uppgift. Det tycker jag tyder på att man är ett seriöst medium, det hade varit alltför enkelt för henne där att plocka upp det deltagaren ville förmedla och sedan nyttja det.

Men vi kan säga som så; jag fick kontakt med två andar och båda ville att jag skulle utnyttja min mediala förmåga så i höst ska jag söka mig till sådana kurser. Det känns som om detta kom vid alldeles rätt tidpunkt då jag känt att jag varit på väg åt det hållet men inte riktigt vetat hur jag ska ta mig vidare. Men nu vet jag!

Jag tackar för en fantastisk kväll som bjöd på många befriande tårar från min sida, tårar av glädje & lättnad.



Denna fina ängla-worry stone fick jag tillsammans med mina téer igår från rara Carina som har Amuletten. Visst är den underbar? 4 x 3 cm.
På påsen den levereras i kan man läsa följande;

"Give your worries to the Angels
It is time to heal your heart.

Every day a new beginning
Where love & hope can start.

Give your worries to the Angels
Release your doubt and fear.

Trust in God to always be there
With Angels always near."

Stenen fanns i min hand under hela seansen och det kändes otroligt rogivande och var nog det som fick mig att slappna av totalt.

Nu fortsätter jag att vara i flödet jag hamnade i igår och ser var det bär mig.

Malin ♣

 


Kommentarer
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Intressant... Ser alltid på Det okända. Jag dras till sådana program.

Glad Påsk på er!

Kramar från Linda och A

2010-04-01 @ 19:21:28
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Linda: Ja, det är intressant det där... :D



Massa kramar till er båda! :)

2010-04-05 @ 06:11:35
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0