Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Glad och peppad efter gårdagens mysigheter med kollegan OCH vännen S! Tack! :D
Gjort: Lyssnat på radion, insett att Lotus har födelsedag idag och mumsat på ett eko-äpple! :)
Gör: Betalar lite räkningar.
Planer: Idag ska vi till fina vännen S och kramas med bebismagen och fika och ikväll ska jag ha ett "affärsmöte" inne i stan. *spännande*
Bästa: Att man kläcker ur sig saker till tatueraren som man kanske egentligen inte normalt gör, och tur är det väl att man gjorde det! :)
I behov av förändring: Mitt vänstra öga fick (som vanligt första "riktiga gången jag solar" (läs sitter ute på en stol mot en husvägg) varje vår) igår en svullnad, lite rodnad och ömhet. Idag liksom hänger ögonlocken så där tjusigt och det rinner konstant ur det. Charmigt! :S
Leon : Då jag kom hem igår och gíck in för att kika till Leon låg han, precis som alltid annars, på mage nere i fotändan på sängen med benen uppdragna under rumpan som en liten groda så att stjärten stod rakt upp. Känner du igen att någon annan sovit så, mamma? ;) Han är söt som socker i alla fall!!!
Väder: Kan nog bli sol idag med men jag håller mig inomhus på förmiddagen, ska laga till middag inför ikväll eftersom vi kommer hem direkt till den och sedan ska jag iväg ganska på direkten igen. Men även om man är inne så är det ljuvligt att se solen utanför köksfönstret!

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: mamma

Jo jag minns. Du låg längst upp i vänstra hörnet av vaggan med benen uppdragen under magen. Vaggan såg gigantisk ut med dig som ett litet kryp i hörnet. Till saken hör att du bara var några veckor då Leon är ju 1,5 år vilket gör det ännu roligare att se / kram

2010-04-21 @ 07:56:08
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

mamma: Ha, ha, ja det ser rätt gslet ut! Och han sover ALLTID så! ;)



Kramalin

2010-04-22 @ 05:19:42
URL: http://ww.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0