Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Pigg & utvilad (tack för det!) och redo att ta mig an en ny dag!
Gjort: Bokat tågbiljetter till Johan som ska springa Göteborgsvarvet i maj.
Gör: Dricker Brunkullan Rooibos och fixar med pilgrimskompassen.
Planer: Packa, packa, pack på förmiddagen och efter lunch är det provtagning (förmodligen sista Hb-värdet. Är även detta bra behöver vi inte ta fler.) och 18 månaderskontroll på BVC med mätning och vägning. Ikväll laddar vi bilen full så att vi snabbt kommer oss iväg imorgon. :) 
Bästa: Kanske grannes galet söta hundvalp på 9 veckor som kom på besök igår? :P
I behov av förändring: -
Leon : Sov lika bra inatt så det tackar vi för! Vi har en massa roliga lekdater inplanerade i vår så det ser vi båda fram emot. Säger man; "Ska vi åka till A och leka?" får man ett "App" till svar! Just nu är "app" svar på allt! ;) Igår då vi handlade och jag sa; "Nu ska vi går och köpa mjölk" fick jag det till svar...på allt jag sa att vi skulle handla. Skulle tro det är hans "Japp".
Väder: Sol ute sol inne, sol i hjärta sol i sinne! :D

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0