Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Besviken men ja, ja...det ger sig!
Gjort: Konstaterat att bebis-snuset idag inte blir av då Leon vaknade dunder-snorig kl. 06 imorse (älskade C, jag hoppas verkligen inte M blev smittad igår...) Vill absolut inte åka till en bebis då, men vi åker faktiskt aldrig bort då vi inte är friska. Varför skulle någon annan vilja ha våra baciller liksom? Man utsätts nog mycket för "ofrivillig smitta" bland folk på affärer och i folksamlingar så då man vet att man bär smitta behöver man liksom inte påtvinga andra den. Och hade jag en liten bebis skulle jag knappast velat att en snorig Leon kom på besök! ;)
Gör: Planerar för framtiden...
Planer: Inga alls idag då...ska sitta ute i solen då Leon sover och det kan jag göra med otroligt avslappnat sinne då dagens middag (morotsgratäng) gjordes klar redan igår då det var mulet. Framförhållning, mina vänner, det är svaret på allt! ;) Ikväll ska jag försöka sitta uppe och spotta spe åt Försäkringskassan i dokumentären som ska visas om Sofie som tappade sin son i cancer och fick noll och ingen hjälp whatsoever från Försäkringskassan. Klockan 22. 00 på Kanal 8 visas det och Sofies blogg hittar ni här.
Bästa: Att vi är proffs på att styra om så nu blir det mys hemma istället. :)
I behov av förändring: Nu vill jag ha helg så vi kan mysa!
Leon : Har dock ingen feber och har samma sprutt som annars så jag hoppas det är lite vårsnuva bara. :)
Väder: Sunshine on my mind! 8)

Malin ♣



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Förstår att många är besvikna på Försäkringskassan och hur de ibland behandlar människor, men kom ihåg att det är regering och riksdag som stiftar lagar och spotta gärna lite spe åt dem också!



2010-04-28 @ 13:11:53
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Charlotte: Det har du alldeles rätt i! :) Det är ju faktiskt de som bestämmer...tyvärr inte alltid det mest humana...



Tvi vale på dem med!

2010-04-28 @ 18:05:08
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0