Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Som i en dimma.
Gjort: Försökt sova lite.
Gör: Äter några druvor för att få en sockerchock som ska kunna pigga till lite och leker med Leon & Tofu!
Planer: En anhörig till familjen fyller 90 år idag så vi ska till ett äldreboende och fira honom på eftermiddagen. Sedan blir jag kvar i stan för att uträtta några ärenden innan middag & bio med mamma vankas. Vi ska se Shutter Island så jag tror vi går en supermysig kväll till mötes! :D
Bästa: Gårdagens lite oplanerade, mega-mysiga mini-lekdate med bästa C & M! Som vi har saknat er! ♥
I behov av förändring: Men Gud, läs raden under...
Leon : Vaknade 3 ggr. igårkväll innan jag lade mig vid 21 och var svår att få att somna (vilket han aldrig är). Vaknade sedan igen vid 22.30 och sedan typ en gång var 10e minut mellan 01 - 03. Från 04.30 har han varit vaken. Han är fullt frisk, verkar inte ha ont någonstans så vi gissar ännu en gång på fler tänder på G och de ständigt återkommande perioderna med mardrömmar. Då man har några sådana här vakennätter (och tro mig, våra är få!) så är man evigt tacksam för att Leon sovit så bra, tänk att ha så här jämt. Man tycker så synd om honom då han är så otroligt ledsen. Det är bra mycket enklare de gånger han är arg för det är inte lika hjärtskärande. Lillprinsen, hoppas fjälluften nästa helg knockar även dig totalt så du sover om dig! :) 
Väder: Mulet men lite ljust...kanske kan bli en fin dag idag?

Malin ♣

 


Kommentarer
Postat av: sara

Åh jag såg Shutter Island igår, jag vill se den igen och igen men ändå inte.



Har tänkt på den hela dagen idag. Precis så man vill att en film ska vara :)

2010-04-07 @ 17:23:42
URL: http://slimsara.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

sara: Kände exakt så jag med! Och snacka om twist i slutet!D

2010-04-08 @ 06:06:43
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: sara

Ja verkligen.

Har fortsatt tänkt på den idag igen ;)



2010-04-08 @ 19:55:17
URL: http://slimsara.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

sara: Jag med!!! :D

2010-04-12 @ 20:09:16
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0