MMS-inlägg: Allt kan ju inte maski

0-4ab8d12ecd3da7b9483ac1371516e751.png

MMS-inlägg: Allt kan ju inte maskindiskas, även om det är det snällaste för miljön, och då är denna diskborste riktigt smart! Man fyller den med diskmedel, vi använder Ecovers som vi köper på Grön Gåva, och trycker in spärren man ser i nederkant av borsten för att den ska avge diskmedel. På så vis slipper man tappa upp vatten i diskhon då man ska handdiska och då borsten inte används står den inte och läcker diskmedel i onödan eftersom inte spärren trycks in. Bra va?


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, vart finns denna praktiska borste att köpa? :)

2010-04-08 @ 10:52:47
Postat av: Anonym

haha TACK finaste du. jag fick fasen mer komplimanger än byxorna :P

och yees, de är bomulls tyf så de är så mjukt så de kommer kännas som jag lallar runt i mjukisar! :) de gillar vi !



Puss å ha en strålande dag !

Jag ska ut och fika i Hudik . KRAAM

2010-04-08 @ 11:02:25
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Therese: Jag köpte den på Coop - hur smart som helst! :)



..:Sarah:..: Ha, ha, men det är ju förståeligt! ;)



Gott med fika med mysigt sällskap, det gillas! Massa kramar!

2010-04-12 @ 20:08:17
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0