Vi behöver er hjälp!



Efter ett samtal med en go-vän i måndags fick jag en idé! Denne hade nämligen haft en mobilfri helg föregående helg och jag insåg snabbt hur skönt det skulle vara. Tänkte att man i alla fall kanske kan få till ett mobilfritt dygn i alla fall, så sagt och gjort; 30 maj stänger i alla fall vi ner mobilerna. Denna Mors Dag kan det vara skönt att endast få umgås med familjen och var alldeles underbart onåbar.

Det vi vill ha er hjälp med är såklart att sprida detta vidare! Norpa åt er bilden ovan och maila den till alla era vänner, lägg upp den på er blogg, tipsa på era Facebook-sidor och Twitter-bloggar och tipsa alla du möter om det! Tänk så kul om jättemånga kunde haka på! Vilket manifest mot den nåbarhetshets- och stress som finns, och förväntas av oss, i samhället!

Hur många hakar på???

Familjen Harju ♣ 



Kommentarer
Postat av: Maja

Bra idé och bra val av dag : ) Själv har jag ingen fast telefon utan bara mobil. Och ibland stänger jag av den. Jätteskön känsla!

2010-04-22 @ 08:16:46
URL: http://fyrklover.wordpress.com/
Postat av: Nadia

Superbra! Vi brukar slå av när vi är i stugan och det är jätteskönt!

2010-04-22 @ 20:43:47
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Maja: Gud, så skönt! :)



Nadia: Ja, det gör vi med och det är så härligt!

2010-04-26 @ 06:17:29
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0