7 saker ni kanske inte visste om en kreativ blogger?

EKO Princess har på sin blogg utmanat och nominerat mig till Kreativ Blogger och med det följer ett uppdrag.

 

Jag ska nominera 7 andra kreativa bloggare samt avslöja 7 saker om mig själv som ni läsare inte vet. Jag försöker bortse från eko-biten nu då ni känner den delen av mig rätt väl. Jag försöker välja andra saker som ni kanske inte vet men kan vara kul att veta.

1) Då ingen ser äter jag mjölkchoklad (dock är den eko men inte alls lika nyttig som mörk!) och läser skvaller-bloggar/tidningar!

2) Jag älskar att peta ur torkat lim ur limflaskor. Det där sega, torra som sitter som en propp i flaskan är extremt rogivande att pillra med!

3) Jag längtar efter minst en till förlossning då det är det allra häftigaste jag varit med om!

4) Jag har planer på i alla fall 7 tatueringar till. På sikt. Dock ska tre avverkas kommande 1 ½ vecka. Yey!

5) Jag drömmer om att ta en kurs (genom ett studieförbund skulle vara tillräckligt) i silversmide då jag har ett par smycken "jag måste får ur mig"! 

6) Jag är en fena på att både prata och skriva engelska!

7) Jag har varit snusfri i 7 ½ år och snusade tidigare 1 stock i veckan (!!!).

Jag utmanar Lisa, Erika, Ekomamman, Caroline, Sarah, Underbaraclara och Ekomam.

Malin ♣

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad roligt, tack så mycket =)



Roligt att läsa 7 saker om dig!



Sv. Ja, det var trist att de inte gick vidare. Det är de ju värda när de hållit på med musiken så länge. Men bättre lycka nästa gång =)

2010-02-28 @ 18:50:39
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Trevlig läsning!

2010-02-28 @ 21:58:57
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Erika: Ja, supertrist! :'(



Massa kramar!



Lisa: Tack! :D Kramalin

2010-03-01 @ 08:55:03
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Skojig läsning och utmaningen är antagen! Hoppas jag gjort rätt nu.. jag är ju ny i bloggosfären...

(När ska vi ses?!??!)

Krammm

2010-03-01 @ 22:36:11
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Nadia: Spännande! Ja, du...nu är det fullt upp i helgen här hemma, sedan väntar fjällen i förhoppningvis två vändor och sedan Västerås...men det ska ju lugna ner sig på sikt! :) Skulle vara så kul om ni ville komma hit och grilla i vindskyddet!



Kramalin

2010-03-02 @ 05:27:16
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0