Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Stolt, glad & lycklig!
Gjort: Eldat, "mornat upp" på övervåningen, sagt hejdå till Johan ♥, planerat lite för kommande vecka och bläddrat i morgontidningen.
Gör: Bloggar och mailar för glatta livet!
Planer: Idag blir lugnt och skönt, jag tycker om att ha måndagen fri som en mjukstart efter oftast fullpackade helger! Ikväll ska jag och Lisa ut på vift och shoppa eko-kläder!
Bästa: Mina dundersköna skor!
I behov av förändring: -
Leon : Har fått trippelmysa i helgen med mina underbara kusiner med familj på fredag, morbror, bonusmorfar & mormor på lördag och morfar & bonusmormor igår. Mys är bara förnamnet! :D
Väder: Stjärnklart och löfte om sol idag! 8)

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter superfint men länken där Lisas namn står funkar inte så du vet :> och har du planerat någon gång framöver då jag och erika kan komma och hälsa på? Vill ju se hur du bor ju och allt sånt! Är så himla nyfiken ju hih och vill såklart träffa dig med.



kram!

2010-02-15 @ 15:31:24
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Carolina Johansson

Vilken härlig kväll du verkar få!!! Nyfiken på att höra hur du tyckte att det var, favoriter, och allmänt om visningen?? Vem har du som säljare?? Lycka till! Har mina små gissningar vilka som kan vara lyckobacke-favvisar :) kram kram

2010-02-15 @ 21:13:50
URL: http://ekomam.blogspot.com
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Lisa: Ok, då vet jag. Hon har ju en ekoblogg också så hon finns ju med i min länklista.

Jag har inte glömt er, men det känns inte så smart att ta det en vardagskväll med barn som ska sova och hundar som ska ut så jag håller utkik och hör av mig! :)



Carolina Johansson: Ja, den blev toppen! Nu hade jag redan köpt på mig en massa i strl. 86 (brukar passa på då eko-kläder finns att fynda, då hamstras inför kommande strl.) så jag köpte inte så mycket. Jag tog tunikan med Blingo-tattoon (Sanna) på och Leon fick mellanblå leggings (Lukas) och en mellanblå body (Olga) med grönt tigeransikte. Fyndade också en jättefin fleecejacka som han kan ha som jacka varmare vårdagar i hennes stora fyndväska. Den var blå med orange-röda revärer/sticklingar. Från en tidigare kollektion.



Många kramar!

2010-02-16 @ 05:39:12
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0