Dagens eko

Dagens eko;

Känsla:
Gjort: Eldat för att inte vi ska frysa bort, njutit av tvättstugan som blev så fin igår, beställt mer ansiktstvätt och ansiktsvatten från härliga Pureskin, och gett Leon en smörgås i väntan på frukostgröten vid 8-tiden.
Gör: Lägger upp en kanon-tävling till er! :D
Planer: Lunch-mys hos gammelfarmor & gammelfarfar! :) Ikväll blir det bara mys, jag är sugen på att dyka ner i nyaste Hälsa som kom igår!
Bästa: Tvättstugan! Oj, så fint det blev med så små, enkla medel!
I behov av förändring: Att jag knappt hinner läsa, och än mer kommentera, mina favoritbloggar. Vart tar tiden vägen???
Leon : Har ont i munnen så han är lite missnöjd just nu... :(
Väder: Klart väder, begynnande soluppgång och - 30,9.

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: sara

Jag gillar också pureskins grejor! :)

2010-02-24 @ 09:57:39
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

sara: Jag tycker de är toppen! Min hy mår prima av dem! :)

2010-02-24 @ 10:05:54
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0