Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Ont i huvudet och lite små-yr. Har den sista veckan haft "pirrningar & stickningar" bakom vänstra ögat. Något enerverande med dessa nervryckningar. Tror att allt sitter ihop med nacken...blir till att nyttja shaktin ännu mer! :)
Gjort: Letat mina nycklar som vi misstänker Johan slarvat bort. Fasen, jag som har mys-dag inplanerad idag!!!
Gör: Bloggar och sliter mitt hår över nycklarna! :(
Planer: Hoppas kunna ta mig in till stan för lunch och mys med S! Vill ju gosa med magen! :D Dessutom ska fina grann-dottern åka med hem idag så nu måste nycklarna fram! Pronto!
Bästa: Att det är mildare idag. :)
I behov av förändring: Med risk för att låta som ett surt kvinnokön; yrseln, nycklarna, huvudvärken? Om jag ska vara seriösare tycker jag det är dags att mer pengar som skänks till välgörenhet får komma fram till rätt sak - inte hamna på lönekontona hos de som redan har pengar. :'(
Leon : Äter russin och lyssnar på Babblarna! ♥
Väder: Mulet, snö i luften och - 13 grader.

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag blir så grymt ledsen när jag läser om välgörenhets snubbarna i toppen som sitter och lyfter fantasi summor.. och ... cirkusen inom Landstinget där det sitter folk och varje månad lyfter en undersköterskas ÅRSLÖN!!!! :( :( :(

Ååååå...... så maktlös man känner sig.... och det är de svagaste i samhället som drabbas både på Haiti och här i Västernorrland...

2010-02-02 @ 09:25:47
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Nadia: Ja det är rent ut förjävligt... :'(

2010-02-03 @ 06:07:47
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0