Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Laddar för helgen!
Gjort: Förberett månadens alla räkningar och tackat för de utgifter vi har då ett utgående pengaflöde betyder ett inkommande enligt lagen om attraktion. Och ja, så ser det i alla fall ut hemma hos oss! :D
Gör: Bloggar, spanar in frukt-killen som har picknick ;) , skriver ner handlingen. 
Planer: Jag ska fixa lite middag medan Leon sover nap (utomhus idag! Yey!) och efter hans lunch åker vi in till stan och handlar mat. Ikväll ska jag färga håret och ha mitt ekologiska torsdags-spa! *njuter*
Bästa: Matlådan från farmor som står i kylen! :P
I behov av förändring: Jag saknar min bästa C!!! ♥ Vi MÅSTE ses snart!
Leon ♥: Får sova ute idag och det kommer nog att uppskattas!
Väder: - 13 grader och strålande sol. Detta blir en skööön dag!

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Faster Sofi på Solgläntan

Det där med räkningar: Jag har alltid sagt att jag är nöjd varje månad att det går runt. Det gör mig inget att betala dom för det jag betalar har jag ju själv gått med på att betala!

2010-02-25 @ 09:50:19
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Faster Sofi på Solgläntan: Jamen precis så är det ju! Mycket kan man vara utan så valet är faktiskt ens egna! :)

2010-02-25 @ 10:18:53
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh vill också ha lyxspa juuuu! ;D Men brukar i alla fall göra hårinpackning, smörja in mig med bodybutter och sånt men ska nog köpa bodyscrub nån gång med, ansiktmask och sånt med, så det blir ju som ett spa med ju!

2010-02-25 @ 18:54:56
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0