Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: På G helt enkelt!
Gjort: En massa, som mamma är man vad med flertalet järn i elden och många bollar i luften. ;)
Gör: Bloggar det sista och smakar på de rån som Leon bjussar på med en kladdig hand! ♥
Planer: Vi åker in till stan för lunch-date med finaste S idag! Nu är ju nycklarna på plats så nu kan jag ta mig iväg! :D Får sällskap på hemvägen av granndottern, det ser jag fram emot! Ikväll blir det meditativt mys med karln i soffan. :X
Bästa: Allt idag! Känner mig så lycklig!
I behov av förändring: -
Leon : Går under smeknamnet russinet här hemma då eko-russin är bland det godaste han vet just nu! :P
Väder: Mulet och - 8 grader. Snajjsigt!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0