Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Galet pigg!
Gjort: Svarat på lite mail och plockat ut alla utom en piercing (det du mamma!). Har klurat på det ett tag för jag vill inte ha hängiga snibbar som gammal. Nu är den som sitter inne i själva öron-brosket (usch så det låter) kvar, medan de 4 som satt där man annars har vanliga örhängen är borta. För tillfället. Vi får se. Blev rätt coolt med bara en, även om den är rätt smal så har den en stor kula så den syns ändå relativt bra!
Gör: Bloggar och läser mail. Kollar även lite framtida saker.
Planer: Göra gå-bort-kola idag. Mysa. Bygga torn med Duplo som Leon kan riva. :) Ikväll kommer en vän hit flr att spela spel med Johan så då ska vi bjuda på middag. Ska passa på att färga håret medan grabbarna "nördar". ;)  Hans M är på kurs och det tycker jag är trist. Du kommer att bli saknad ikväll!!!
Bästa: Att hela familjen sov hela natten som små snarkande björnungar! Så. Skönt!
I behov av förändring: Min magkänsla ger mig taskiga vibbar...undrar om jag får klarhet i dem imorgon?
Leon : Igår såg vi tanden ordentligt uppe, men det är 1an och inte 2an. Han fick en mydig dag med gammelmormor och sedan lek med tremänningen A så han somnade gott igårkväll!
Väder: Lagom av allt. Kyla, molninghet, nederbörd. :)

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Sara

Låter coolt med piercingen. Jag har en i näsan. :)

2010-01-21 @ 10:18:12
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Sara: Aj, gjorde inte det ont? :)

2010-01-25 @ 06:12:46
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0