Här är den gamla byrån vi fick i h

09686028ce3e04417840265bd59de366.png

Här är den gamla byrån vi fick i helgen. Visst är den fin? Ovanpå står ett gammalt skrin som Johans farfars-far gjort som jag har som smyckeskrin. Där finns också ett foto på mig & Johan som små, 6 och 8 år gamla, dressade i lusseskrud. Bredvid står en loppisfyndad mässingsvas med loppisfyndad tygblomma och framför den står en aromasten i form av en lotusblomma där vi droppar ekologisk lavendelolja ibland, båda inköpta på Grön Gåva. Ovanför byrån (som tydligen är tillverkad i en av grannbyarna) hänger en spegel som Johans farfar haft och på sidorna om byrån står shaktimattorna samt en stormlykta Johan hittat. Vi är supernöjda!


Kommentarer
Postat av: Linda på Lindas blommor & design

Vilken härlig byrå:)

Kram Linda

2010-01-25 @ 13:32:58
URL: http://lindasblommorodesign.blogg.se/
Postat av: Lisa

finfin byrå!

2010-01-25 @ 14:16:53
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Petra

Träffades du o Johan SÅ tidigt? Det har jag nog missat.

2010-01-25 @ 17:01:32
Postat av: Linda

Vad fin byrå och vad snitsigt med spikmattorna bredvid ;)

Ungefär så har jag också min när jag inte använder den, fast bredvid soffan.



Kan inte du skriva ett inlägg om varför ni har valt bort mikron? :)

Tycker det vore intressant i och med att nästan alla har en.



Ha det fint!

Linda

2010-01-25 @ 19:12:52
URL: http://electricityscape.webblogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Linda: Tack! Ja, den är underbar!



Lisa: Ja visst! :)



Petra: Nja, du har inte missat nåt egentligen. Då jag var 6 och han 8 jobbade min mamma åt hans pappa. Den julen skulle de anställdas barn lussa för de anställda och jag sjöng en solosång som Johan spelade till på dragspel. Enough om det och 15 år senare (eller så) när vi blivit ett par kommer hans mamma med några fotoalbum från när Johan var liten som vi kikar i. Efter ett tag hittar vi en bild på när vi står tillsammans. Så många år innan! Jättecoolt! Det fotot satt på framsidan på vår bröllopsinbjudan! ;)



Linda: Jo, det kan jag. Håll utkik framöver.



Detsamma till dig!



Kramalin



2010-01-26 @ 06:55:13
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0