Light up my world!

För ett tag sedan fick jag ju testa väldoftande ljus från Lavendum. Strax innan jul kom det en laddning värmeljus utan aluminiumkoppar på posten och vet ni; de är underbara!

De är tillverkade av 100% ekologiskt vegetabiliskt vax. Och dessa doftfria ljus passar särskilt bra till miljöer där många vistas eller till personer som är känsliga för dofter.

 

Nu kan alla njuta av det vackra skenet från en ren ljuslåga som inte ryker.

 

Det är svårt att förklara, men ljusen luktar liksom rent. Och det känns så fräscht!

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

åh mys !

jag har ett sånt som heter LOVE . har inte tänt de än så jag vet inte va de luktar.

2010-01-19 @ 13:48:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Nadia

Läckert! Detta har jag väntat på!

2010-01-19 @ 16:08:44
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

..:Sarah:..: Något med LOVE måste ju lukta gott! ;)



Nadia: Ja, jag med! :D

2010-01-20 @ 05:48:53
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Men nu försöker jag köpa dessa men begriper inte vart jag kan beställa dem???? Hm...?

2010-01-30 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0