Nu drar vi vinnaren!

Det var kul att ni var så sugna på att kamma hem "Manifestera ett underbart liv"-smycket i förra veckans tävling som CarinaAmuletten bjöd på!



Jag brukar oftast skriva nummer motsvarande kommentarsnumren på lappar och sedan dra själv (såvida det inte är en tävling där jag skrivit att jag ska utse en vinnare) men idag tänkte jag Leon skulle få dra då han vaknade precis då jag skulle fixa detta. Efter blöjbyte och påklädning så var det så dags;



Dock var Leon tvungen att riva ut stapelgubben mitt i och sedan nästan bygga ihop den helt innan en lapp kunde dras!



Då den pillats på fick mamma chans att se vad han vecklat ut och det stod;



en 3a! Med det så säger vi stort GRATTIS till Lisa som är den lyckliga vinnaren! Maila den adress dit du vill ha vinsten skcikad så kommer den med posten inom kort!

Och till alla er andra; på onsdag är det dags för en present igen, denna gången en mamma/pappa-relaterad!

Malin ♣

 


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Hello :)



Ååh va gullig du är.. men ja kär är vi, oj oj !

mina converse har bara autografen på, snygga och så men dom andra är ju grymma. vill ha !



Och yeees, tradera.. du har så rätt så !

2010-01-25 @ 10:51:22
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

..:Sarah:..: Men du, det syns! Alla som har ögon kan se det! ;)



Kul att jag hade rätt, ska bli spännande att se resultatet!



Kram på dig, vännen!

2010-01-26 @ 06:29:08
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0