Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Rofylld och lycklig.
Gjort: Vi har suttit och planerat och strukturerat lite och ätit en god frukost. Just nu, sommartid, är det vanligt alltid fruk(t)ost som gäller för mig, dvs. en massa färsk frukt. Till det ett stort glas isvatten. Sommartid vill jag inte starta dagen på något annat sätt!
Gör: Jag bloggar och jobbar undan lite. Skönt att bara göra det vissa dagar så att man kan unna sig ledigt där emellan. :)
Planer: Idag ska vi göra klart det sista här ute och sedan söätter det P för de två veckors jobbande som detta har varit. De två veckor som återstår har vi fullplanerade med en massa skoj och några dagar avsatta för tid bara vi. Och så ska det vara, de ska få vara heligt orörda!
Bästa: Att två bebbar till är på G! Jisses vilken babyboom våren kommer att bli! Mega-grattis till alla! ♥
I behov av förändring: Skuldkänslan som infinner sig då man inser att man kommer att måsta neka vissa vänner som hört av sig och vill komma och hälsa på. Semester för mig är inte fullbokat JÄMT och speciellt inte att ha gäster vareviga dag, även om det är fantastiskt kul att träffa folk, för då ser jag inget annat än Lyckobackens kök. Hösten är lång, så vissa vänner kan vi träffa senare och hellre passa på att träffa de vi sällan annars träffar pga. att de jobbar eller bor långt ifrån. Men i alla fall så gnager det där samvetet inom mig, känslan av otillräcklighet och rädslan över att såra någon...
Leon : Snacka om livets glansdagar för honom nu! Roligheter i ett och då vi är hemma så varvas poolen med Lillebo och sandlådan. Och talet är verkligen på väg att utvecklas! Så roligt att få ta del av! :D
Väder: Fortfarande inte en droppe regn!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0