Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Asch, vi utelämnar känslolivet ett tag...börjar jag känna efter så kan jag inte sluta.
Gjort: Suttit i telefonkö hos Telia, ätit frukost och mailat min "hacker-vän" som i nuläget är extremt oumbärlig! Heja nya lyckobacken.se!
Gör: Njuter av vår fina header som vi fick mailade till oss! Fatta lyxen att få möjlighet att andra, jätteduktiga och kompetenta människor, hjälper en med det man inte kan! Och att de gör det underbart bra! Jag förstår det inte...men fina presenter utlovas! ;)
Planer: Jag ska strax in och handla och sedan mysa med grabbarna Grus då Johan ska på tennisturnering och firande av vår vän M idag! Han kommer hem sent inatt så jag ska sitta med nya bloggen samt se Fia Gulliksson, allas vår bästa témakerska, tävla för Östersund mot Umeå i Postkodkampen.
Bästa: Att internet började fungera igen. Så handlingsförlamad man blir då man inte kommer åt banken exempelvis.
I behov av förändring: Allt och inget.
Leon : Är inte snuvig mer så det var nog tänderna. Han och pappa är uppe och borrar och fixar på mitt kontor så att det är klart nu då jag kommer att behöva nyttja det mer. Han vill verkligen hjälpa till den där killen! :D
Väder: Strålande sol men svalare ute. Så skönt!!!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0