Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Ganska tillfreds...något sorts lugn infann sig inatt som gör att de känns rätt OK idag.
Gjort: Försökt hitta en ritning jag har någonstans här hemma på hur man bygger en lekstuga...den ska finnas, frågan är bara var?
Gör: Läser precis att vår äldsta bokhandel i stan försatts i konkurs...trist! :(
Planer: Idag blir det middag hos gammelfarmor & gammelfarfar (mina farföräldrar) tillsammans med bror och familj samt ev. min äldsta kusin på pappas sida, Ra, och hans fästmö. Farmor skulle "inte göra nå't speciellt, bara lite olika pajer" så jag känner mig förvissad om att vi kommer att gå mätta därifrån. Min farmor är en fantastisk kocka! :D
Då vi kommer hem ikväll ska jag fortsätta med nya bloggen, tänkte försöka bli klar med det jag ska göra inna fredag så får Henrik ha den ifred för sig själv i helgen. Rara, goa Henrik som hjälper oss i förbannelse! ♥
Bästa: Igår hade vi en underbar eftermiddag tillsammans med de allra bästa! Kul att pappa N var ledig och kunde haka på, det blir lätt mamma-dater annars! :)
I behov av förändring: Det man vill förändra är nog oförändringsbart så jag får nog lägga fokus på sinnet i stället.
Leon : Lekte och åt eko-kex för glatta livet igår. Det är intressant att se hur otroligt fort det gått på slutet för honom att komma ikapp sina jämnåriga. Jag brukar inte jämföra, för det skiljer så otroligt mycket mellan barn (det ser man verkligen i mitt jobb) men igår var det oundvikligt att inte märka hur stor han blivit! 
Väder: Sol och mulet, verkar ska fortsätta så idag...

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0