Efter en tröttsam biltur hem då vi spelade...

dsc05326 (MMS)

Efter en tröttsam biltur hem då vi spelade 80-talshårdrock för att hålla oss alerta till max fick vi sova 4,5 timme då vi äntligen stupade i säng. Jag lovar, jag sov innan huvudet ens nuddade dinkelkudden. ;) Just nu rullar miljöbilen ut mot havet för att gratta svägerskan och moster K på födelsedagen. Vi avverkar betydligt fler mil under semestern men så är det. Vi kör eco driving-anpassat med vår miljömärkta bil och får trösta oss med att det är snällare mot miljön än en flygcharter på semestern. Pappersfåglarna på bilden sprutades ut i tusental under Kents grand finale igår. På dem står textstycken från deras låtar och det var så vackert då den mörka, grå Sundsvallsnatten fick en blodröd himmel med små, flygande fåglar! Sådana gånger är det inte ekonörden i en som funderar över nedskräpning och städning som tar och får mest utrymme i kroppen, utan ett upprymt, nyfrälst Kent-fan! Dessutom har jag en inredningsidé för de vi tog så några kommer ju till användning!


Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅH KENT VAR MAGISKT! <3



Själv fick jag hålla pappa vaken hela resan hem, medans min syster sov jag blev lite avis. men jag sov sen åtta timmar när jag kom så det var ju betydligt mer än ni, ni lär nog vara trötta ikväll. låter kul att åka ut till landet :).

2010-07-09 @ 15:05:37
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Vera

Tack snälla Du. Jag tror minsann jag hittat Er adress, så jag ska givetvis vidarebefodra den till Lisens förlag, så ni får boken så snart som möjligt. Jag lovar berätta mer framöver här i bloggen om vad som sker i mitt liv. Men spännande är det. Det är verkligen otroligt hur mycket som flödar in, när man är öppen för det. All lycka, hälsa och välgång till Er med. Kram

2010-07-09 @ 15:23:23
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com
Postat av: Vera

Kent har följt mig sedan 15 år tillbaka och det är verkligen något speciellt med dem. Jag älskar att hamna i Kemt-koma! ;) Ha en fin helg.

2010-07-09 @ 21:01:02
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Ja, det var underbart! Känner mig Kent-frälst nu! :D



Vera: Tack för att du tog dig tid! Toppen-rart av dig! :) Är så himla glad över att vi vann, superksojigt! :)



Kent är bra och jag har börjat inse det nu. De är onekligen ännu bättre live än på skiva och det är inte alla band förunnat. Denna konseer kommer jag faktiskt att bära med mig länge!



Detsamma till er!



Lycka till med allt som händer!



Kramalin



2010-07-11 @ 10:27:37
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0