En alldeles underbar vinst!

Jag har haft "turen" med mig ännu en gång! I Veras fina blogg EcoMuffin vann jag senaste boken från Lisen Sundgren som har Lisen Organics.



Boken är fullmatad med tips och idéer på hur man själv kan göra spa-behandlingar inspirerade av den indiska ayurveda-traditionen och är sprungen ur Lisens egna upplevelser av pancha karma - en renings- och föryngringsbehandling på 3 veckor i Indien. Under denna tid mådde Lisen bättre än någonsin och inspirerad även av det sätt man i de asiatiska länderna använder frukt, grönsaker, nötter och frön som en del i sina kroppsbehandlingar kom idén till denna bok.

Jag är otroligt nyfiken på den och det riktigt kliar i fingrarna efter att få djupdyka ner i den. Och självfallet kommer ni läsare att få ta del av det vi lär oss samt veta vad vi tycker om den såklart. :)

Tack snälla för att vi vann, det blev en perfekt sommarpresent! :D

Malin ♣




Kommentarer
Postat av: Lisa

grattis!:)

2010-07-11 @ 15:31:01
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Tackar!

2010-07-13 @ 06:53:28
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0