Jobb på semestern

Igår kväll fick jag äntligen den beryktade tummen ur och satte mig med den nya bloggen och började peta. Det gick lättare än vad jag trodde och då kvällen var till ända hade jag avverkat ett par timmar effektiv tid samt lärt mig nya bloggportalens verktyg. Jag har dock en del funderingar som jag kommer att bombardera stackars Henrik En bättre värld med! ;) Jag känner att jag vill få mnya bloggen helt klar så den är självgående och up and running innan jag kan fokusera fullt ut på boken.

Jag hoppas kunna få en viktig och för oss väldigt värdefull sak utförd idag så just nu håller vi alla tummar och tår så hårt så de blånar. *hoppas, hoppas*

Imorgon innan Gatufesten åker vi ner till Sundsvall tidigare än vi först tänkt för att jag bloggmässigt ska medverka i något kul som jag verkligen ser fram emot. Som alltid vid intervjuer är man lite nervös men det känns som om det befinner sig på en sund nivå. Mer om detta kommande vecka så det släpps publikt. :D

Vad härligt det är att kunna styra så här över sina arbetstider, jag skulle kunna ha så jämt!

Malin ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0