OnsDagens tacksamhet

Igår kväll släckte Johan före mig. Jag gick och kollade till Leon så att han sov gott och lade mig sedan och läste i En ny jord medan vovvarna damp ner i sängen. Först Tofu och sedan Lotus - Tofu helt utfläkt uppe på 'sin kudde' mellan oss och Lotus nere vid fötterna som en ihoprullad boll. En efter en började de snarka, pusta och andas hårt. Jag var fast i stycket om det patologiska egot då jag hör Johan mumla ut mellan två andetag; - "Jag älskar dig" innan han fortsätter snarka och snörvla vidare. Han hade nog sovit i säkert 10 minuter så detta måste han ha sagt i sömnen! Lyckan och värmen som spred sig i kroppen, med start i hjärtetrakten för att sedan rusa ända ner till tårna och knollra dem, var total. Min underbara familj sov alla gott, lugnt och tryggt och jag strök försiktigt på väggen vid mitt huvud som angränsar till Leons rum och där han också har sitt huvud samtidigt som blicken svepte över de tre jag delade säng med. Kärlek. ♥

Det är ni som är meningen med livet!

Malin ♣

Kommentarer
Postat av: Surya

åhh jag rös till nu..kände er kärlek ända hit:-)

2010-07-07 @ 10:09:13
Postat av: Lisa

ih så fint!

2010-07-07 @ 12:58:04
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Surya: Vad härligt! I universum sprids allt, du vet! :)



Lisa: Tackar!



2010-07-11 @ 09:43:11
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0