Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Faktiskt rätt pigg med tanke på att en tredje vovve sov i vårt rum i natt. :) Dock på en filt på golvet och inte i sängen då han hårar på tok för mycket för det! ;)
Gjort: Försökr korrigera solinsläppet i Leons rum i glipan mellan rullgardinen och väggen, men det var för sent; Leon var redan pigg! Jag har även läst lite i morgontidningen om helgens kungliga kärleks baluns.
Gör: Betala en räkning, sen ska jag försöka aktivera tre hundar och en son. Tror ni alla uppskattar om jag klär ut mig till korv eller bara Leon? ;)
Planer: Vid lunch kommer LindaLivskraft i Högbyn hit för att spana in hur vi har det på Lyckobacken och
Bästa: Att en eko-present tydligen ska leveras med posten i efterskott! Spännande! :D
I behov av förändring: Chokladsuget som alltid pockar på vissa dagar varje månad...som om man inte redan kände sig svullen och dan? :S
Leon : Sitter just nu och leker med kulramen i trä som han fått ärva av sina tremänningar. Dock med Natursutten i mun, det visade sig att man var tillräckligt pigg för att inte sova mer i sitt rum, trots att rummet numer är mörkare, men ändå inte tillräckligt pigg för att vara vaken på riktigt. Inte lätt med ekvationer då man är liten. :)
Väder: Solen lyser varmt från en klarblå himmel! :D

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0