Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Fysiskt trött men mentalt pigg. Och det är förståeligt efter denna helg - att serva med käk och själv så och sätta grödor tar på det fysiska, men alla underbara människor vi fått imgåtts med har gett sådan givande input att man inte kan göra annat än att glädjas och känna sig pigg! :D
Gjort: Läst om adoption i ortstidningen och små-plockat lite.
Gör: Spanar in mina favoritbloggar samt kikar runt på lite olika webbshoppar.
Planer: Ja, en hel del. På förmiddagen skulle jag behöva göra både soppa, grädda pannkakor (efterrätt idag och crêpes-middag imorgon) och rensa i en rabatt så att jag kan strö ut bark där. Får försöka laga maten på förmiddagen medan Leon leker och innan vi går ut och sedan fixa med rabatten då han sover.
I eftermiddag ska vi in till stan och uträtta en miljon små-ärenden som samlats på hög och ikväll ska vi fortsätta ute med sådden i pallkragarna jag och Johan.
Bästa: Att stängslet är på plats!!!
I behov av förändring: Att en del i fina paret redan flyttat och att nr. 2 snart åker med... :'(
Leon : Har haft sitt livs helg! Busat och lekt med alla gäster, fått ha morbror sovandes i gästrummet, åkt skrinda till handelsträdgården och köpt plant och grävt och donat i grönsakslanden. Underbart att se hur förnöjd man kan vara av att bo på landet och bara få gå och peta på! ♥
Väder: Sol både ute och i sinne!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0