Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Så himla glad idag! Härligt!
Gjort: Sovit för lite, läst i morgontidningen, skickat ut Johan för att hänga lite tvätt ute innan jobbet.
Gör: Dricker Brunkullan rooibos och kikar i bloggar.
Planer: Vid lunch kommer bror med familj upp till Lyckobacken. Jippie! Vi ska busa med vovvarna, äta quesadillas och bara umgås. Dessutom ska vi bok-prata! Iiiiih!
Ikväll efter middagen ska jag rulla in till stan med miljöbilen och få en behandling spirituell healing av fina CarolineHippo Treatment - det ser jag VERKLIGEN fram emot! Och jag vet då jag kommer hem att då är det en repris på gårdagskvällen som gäller! :)
Bästa: Flödet, åter detta fantastiska flöde!
I behov av förändring: Att bebisar nog föds rätt samtidigt som vänner lämnar staden...kan inte alla får vara kvar? Jämt?
Leon : Han laddade inför dagens hundbus hela gårdagskvällen genom att bläddra i Hundsport. Så idag vet jag en liten kille som kommer att nöta Kavat-sandalerna redigt då han jagar de tre stackars svansarna!
Väder: Sol, bara sol!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0