Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Fortfarande avslappnad och balanserad efter gårdagen - som alltid! Tack B!
Gjort: Plockat fram handlingslapp, kompletterat den, läst tidningen...ja, lite sån't.
Gör: Läser min måste-kolla-varje-dag-bloggar och dricker té.
Planer: Det blir lugna gatan idag! Skulle så lite men de regntunga skyarna borgar för regn så det skjuts på till morgondagen. Efter lunch åker jag och Leon till mitt nya jobb, Violen heter min avdelning, och morsar på gänget som har planeringsmöte då och sedan bär det av in till stan för att handla.
Ikväll ska jag och bästa C (jag saknar dig!!!) på SATC 2 och innan dess ska jag handla lite på bästa Grön Gåva!
Bästa: Underbaraste Johan för att han är just han! ♥
I behov av förändring: -
Leon : Det ska bli spännande att se hur han tycker det är att besöka en förskola idag, sist var han inte gammal!
Väder: Läs ovan.

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha kul! jag ska också på SATC 2 ikväll! klockan 18.00, då ses vi! :D

2010-06-09 @ 13:33:06
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Ja men, det gör vi ju absolut!

2010-06-10 @ 05:27:29
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0