De tre vinnarna!

Jag ber så mycket om ursäkt för att det strulade att till en början kommentera tävlingen i samarbete med Kreativ Insikt. Jag åtgärdade problemet så fort det kom till min kännedom genom att återpublicera inlägget och gladdes ännu en gång åt att vi snart byter portal till en med, förhoppningsvis, mindre komplikationer.

Hursomhaver han ju en del av er tävla och eftersom inte mindre än tre stycken kunde vinna denna gång finns det väl ingen anledning att hålla er på halster va? ;)

Jättegrattis till Lisa, Maria och Jenny! Maila de adresser ni vill ha vinsterna skickade till oss, adressen finner ni längst upp till vänster, och glöm inte tala om vilken bok ni vill ha.

Medan vi tackar för ett gott samarbete så påminner vi om att det på onsdag kommer en tävling med ett Nära andligt intresse, lura på den ni! ;)

Malin ♣

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej! vad paff jag är! jag vinner aldrig i tävlingar och jag har vunnit en gång och nu är det första gången jag vinner i den tävling, tack så mycket! ska mejla min adress till dig nu! kram!

2010-06-07 @ 12:52:41
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad härligt! Tack för det! :-)

2010-06-07 @ 13:24:41
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: Perfekt! Kul att du blev glad!



Jenny: Varsågod! :)

2010-06-08 @ 06:00:07
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0