Den 4 augusti firar vi 3 år som gifta och ...

dsc05007 (MMS)

Den 4 augusti firar vi 3 år som gifta och inget jag någonsin kommer att bära kan göra mig mer stolt än de ringar som visar på att jag och Johan är en enhet. Vi har lovat varandra, inför alla våra nära och kära, att alltid älska varandra och ingick då ett heligt förbund som ingen av oss tenderar bryta i första taget. För oss är vår starka kärlek grunden till allt; kärnan i vårt liv och essenssen i lycka. I 8 år har vi varit ett osvikligt, orubbligt par och jag längtar så efter att få se vad framtiden kommer att bjuda oss på! Då den speciella dagen är en vardag kommer vi att fira helgen efter istället. Älskar dig mer än ord kan beskriva!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till er båda :) Kramar från N-köping

2010-06-13 @ 09:38:07
Postat av: Maria

Grattis!!

2010-06-13 @ 10:24:58
URL: http://mariaskolding.blogg.se/
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Sara: Tack! Även om vi ju hinner ses innan 4 augusti! ;)



Kramar!



Maria: Tackar, tackar!

2010-06-14 @ 05:41:59
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0