Det är lätt 'manifestera ett underbart liv...

dsc04948 (MMS)

Det är lätt 'manifestera ett underbart liv', såsom detta Peter Stone-smycke ska representera, då det piper till i Green Heart-mobilen och man läser; 'Vill bara säga att varje morgon förgyller du min dag med inspiration som jag tar med mig till jobbet. Jag önskar att du skulle vilja skriva en bok om allt det du skriver om på bloggen. Du är en fantastisk människa. Kram M'. Då rinner det glädjetårar utför kinderna...och den där förhoppningen/önskan/längtan efter att alltjämt få skriva känns inte liiika avlägsen eller fjärran! Jag har så mycket i huvudet; titel, layout, framsida, innehåll, bilder...jag saknar bara modet! (Världens vackraste smycke finns att köpa av lika vackra Carina på Amuletten - klicka på deras reklambanner under Våra samarbetspartners.)


Kommentarer
Postat av: Anja

men sätt igång dååååååååååååååååååååå :P

2010-06-03 @ 16:52:48
Postat av: Marita

Det var kul att du blev såååååå glad. Kram Marita

2010-06-04 @ 07:53:33
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

anja: Ja, jag ska nog fasiken ta coh göra det!!! :D



Marita: Ja, det blev jag verkligen! Det där SMSet är en keeper!



Kramalin

2010-06-07 @ 05:43:09
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0