Sista tävlingen innan sommaren

Nu kör vi sista tävlingen innan sommaren och i denna blogg! Till hösten hoppas vi självklart på att kunna återkomma med underbara vinster åt er lika underbara läsare (vi har redan ett flertal spännande saker uppbokade) men då blir ju de i vår nya blogg på www.lyckobacken.se!

Idag ligger i alla fall en fantastisk herr-T-shirt i potten! Sponsrar oss med den gör lika fantastiska Dandelion Sportswear som vi sedan tidigare vet håller väldigt hög kvalitét på sina fritids- och sportkläder! Jag i princip bor i mina capribyxor och Johan tycker att hans T-shirt alltid ligger i tvätten men det beror kanske på att den är välanvänd? Tvätt efter tvätt behåller dessa plagg både form och färg till vår belåtenhet!



  

För att vara med och tävla om denna T-shirt i strl. M vill vi att ni lämnar en kommentar i detta inlägg där ni helt sonika skriver vem som skulle bära tröjan om just DU vann!

På måndag koras sista vinnaren på ett tag!

Lycka till!

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Mysan

Åh, om jag vann den fina tröjan skulle jag ha den att mysa i.

2010-06-16 @ 08:48:15
Postat av: Anna

Den här superfina tröjan skulle jag självklart ge till min sambo. Helt rätt storlek också så det kan inte bli bättre.

2010-06-16 @ 08:55:12
Postat av: Anna Eleonor

Jag tänkte först att den får min sambo på stört! Men han kan nog inte ha M. Så då blir det jag som tar den på mig när jag jobbar i sommar. Hälften ute i rabatter och gräsklippning hälften inne med vaktmästarsysslor.

2010-06-16 @ 09:59:57
URL: http://antagligenanna.blogspot.com
Postat av: Marielle

Hej!

Om jag skulle ha turen att vinna t-shirten så skulle den nog få gå till min söta brorson. Jag tror nog att han är stor nog och har ofta rött vilket han passar så fint i.

2010-06-16 @ 12:09:26
Postat av: Lisa

Tröjan ser ju jättefin ut. Om jag vann den skulle jag ha den som sov-tröja eller bara helt enkelt en slapp tröja!

2010-06-16 @ 13:02:15
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag skulle ha tröjan själv. Den skulle passa fint till mina eko-jeans =) Älskar att klä mig i stora eko-tröjor som man känner sig så bekväm i!!

2010-06-16 @ 14:29:01
Postat av: Malin

Min man fyller 30 vid midsommar och jag har lagt alla födelsedagspengarna på en resa.

Men ett litet paket skulle han gärna kunna få. Ett litet rött paket. Som innehåller de saker han vurmar mest för i livet; det ekologiska, etiska och estetiska. Det skulle han tycka om.

2010-06-16 @ 21:11:13
Postat av: Annelie

Jag skulle gärna vilja ge bort den fina tröjan i ett sommarpaket till min älskade sambo! Han skulle vara jättesnygg i den!



Många kramar från Annelie

2010-06-17 @ 20:20:46
Postat av: Urban

Om jag vann tröjan skulle jag ha den då jag tränar eftersom det är en "sportswear-tröja" helt enkelt. Jag gillar rött och har strl. M så jag håller tummarna.



/ Ubbe

2010-06-20 @ 07:41:35
Postat av: Mimmi

Jag skulle ge den till min pappa som fyller år i augusti, den perfekta presenten till honom!

2010-06-20 @ 08:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0