Tävla om tre utgåvor av tidningen Nära!

Efter att ha läst de tre första numren från pärm till pärm flera gånger om har jag nu tecknat en prenumeration på tidningen Nära till mig själv. Jag tycker den är toppen för oss som har ett visst, eller ett ofantligt, andligt intresse och jag vill inte på något vis missa kommande nummer! Därför blev jag extraglad då de tyckte det var en bra idé att lotta ut några nummer på bloggen, nu har ni läsare möjlighet att få se vad jag läser innan jag sluter igen mina gröna om kvällarna. :)

Tidningen utkommer 6 ggr/år och i den får vi huvudsakligen följa de två erkända och renommérade medierna Benny Rosenqvist och Erika Andersson på deras upptåg i ande-Sverige. Det nyaste numret utkom den 4 juni och finns i butik t.o.m. 9 augusti och tre av våra fina läsare har nu chansen att vara med och tävla om varsitt ex!



Nummer 4 är ett temaspecial med massor av änglar och vi får som läsare möta många som på ett eller annat sätt lever med änglar - vissa i form av tatueringar, andra som vägledare/guider.

För att vara med i utlottningen vill vi att ni här i kommentarsfältet berättar om något andligt som just ni upplevt. Det behöver inte vara med skyddsänglar och andar utan kan gälla en gång då ni hade så'n tur att något högre måste ha sett till er osv.
Ni har till måndag på er så LYCKA TILL!

PS. Om man tecknar en 4-nummersprenumeration på Nära nu så medföljer fina Drömpuppan från Kreativ Insikt!



Klicka här för att komma till prenumerationssidan!

Malin ♣


Tävlingen är nu avslutad, tack för er medverkan!



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag är med och tävlar! Tycker tidningen verkar spännande!



Min andliga upplevelse var då jag felparkerade bilen en gång utanför ett äldreboende där min mormor bodde. Då jag klev ut ur bilen kände jag som en puff på axeln och en röst i huvudet som sa att om jag stod där skulle jag få böter. Jag flyttade bilen längre bort, på ett ställe där man fick stå, och då jag gick, man fick gå en bit till boendet, så hade en bil parkerat på fel-platsen. Jag var inne hos mormor endast typ 20 min. då jag bara skulle lämna några grejor och då jag kom ut hade bilden som felparkerade där jag först ställde mig fått böter!!!



Snacka om tur!



Tack för en jättefin blogg! Jag läser varje dag men detta är första gången jag kommenterar!



Kram Maja

2010-06-09 @ 09:49:09
Postat av: Kerstin

Jag vaknade en natt av att det var någon som strök flera gånger över min kind och på mitt hår trots att jag var singel då och sov ensam. Undrar vem det var...men det kändes inte läskigt eller skrämmande i alla fall.



:)

2010-06-09 @ 11:25:33
Postat av: Surya

När jag upplevde "the shift" som Eckhart Tolle pratar om. Då jag plötsligt inte hade några problem, då jag njöt av varje sekund av vardagen. Då jag insåg att jag inte behövde oroa mig och grubbla och älta.

Det var det mest fantastiska och "andliga" jag varit med om!!

2010-06-09 @ 19:41:58
Postat av: Vera

Kul tävling, och det verkar vara en härlig tidning!



Jag har ut ur min kropp med jämna mellanrum. Först trodde jag att jag led av panikångest (låsningsstadiet), men sedan när jag berättade för en vän om det jag upplevde sade han bestämt att du går ut ur din kropp. När jag läste en bok om det så var det glasklart. Nu njuter jag mest av mina äventyr på andra sidan kroppen. Ibland färdas jag i hisnade fart, så det pirrar härligt i magen. Det har dock inte hänt så ofta den sista tiden.

2010-06-09 @ 20:25:53
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com
Postat av: Marita

Hej!Jag har varit väldigt skeptisk men väldigt intresserad av om att få veta om det finns något på andra sidan. För ett par veckor fick jag kontakt med min mormor via ett medium och det kändes i hela kroppen att det var hon. Känslan går inte att beskriva, det var min mormor jag ville få kontakt med men det visste inte mediumet. Jag har varit i kontakt med andra anhöriga förrut via andra medium men inte känt igen det som dom har sagt. Sen jag fick kontakt med min mormor så har jag känt mig lugn och trygg, jag vet att hon är med mig nu.

2010-06-11 @ 09:08:24
Postat av: Maria

Jag vill vara med och tävla :)

Jag har aldrig varit andlig tills nyligen, då mitt liv på ett underligt sätt styrde in mig på den banan. Jag har haft ett h*lvetes år och den enda förklaringen till att jag klarat mig igenom allt, måste vara något gudomligt ingripande. Jag känner en helt ny närvaro i mitt liv, som jag aldrig hade kunnat tänka mig för ett år sen.

Kramar Maria

2010-06-13 @ 10:27:23
URL: http://mariaskolding.blogg.se/
Postat av: Lin

En rolig andlig upplevelse var när jag fick en initiering i reikihealing och jag kände hur tydligt som helst att jag "blev" en giraff! :D Jag kände hur halsen och hjärtat "växte" och jag såg världen ur ett annat perspektiv. Jättelustigt! Det höll i sig länge och känslan återkommer fortfarande då och då. <3



/Lin

2010-06-13 @ 16:11:49
URL: http://sagogrynet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0