Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Lika pigg idag, det här bådar ju gott! Ska alltid lägga mig tidigt! ;)
Gjort: Vikt lite tvätt, pussat på vovvarna som av någon anledning är uppe nu (de brukar sova typ till 08 om inte vi sover ännu längre. I så fall kliver de upp med oss!)
Gör: Håller på att sortera lite fröer inför vårens förkultivering! Spännande!
Planer: Jag ska göra spenatsoppa på förmiddagen då Leon tar sin tupplur och efter lunch bär det som sagt av in till stan. :)
Bästa: Min Mårbacka-pelargon som skjutit 5 nya sticklinar. 3 till och jag är nöjd! :D
I behov av förändring: -
Leon : Har sovit hela natten utan att vakna vilket såklart också innebär att mamma & pappa får göra det med! ;) Sover ännu så nu kommer det att vara en pigg & glad kille som vaknar senare. Kul! :D
Väder: Mulet, ser ut att komma snö. - 8,6 grader.

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0