Sjukstuga!

0-4ba4be41cecb2a95308e641e6aa12a23.png

Lyckobackens sjukstuga förklaras härmed öppnad! Johan har magsjuka/är matförgiftad och Leon har 39 graders feber. Hoppas dock på det senare så att vi andra klarar oss! Vill nån där ute byta lördag med mig? Anyone? :S

Update: Johan dricker hemmakokt vätskeersättning (1 liter vatten kokas upp med 6 tsk. socker * och ½ tsk. salt *) med sked och jag knaprar hela vitpepparkorn * och hoppas att det ska hjälpa.
Leon hade fortfarande 39 graders feber då han lade sig för natten vid 18-tiden. Han har levt på mamma-mys, vatten och youghurt * idag! Han åt lite banan till mellis och fick en för stor bit så han tjöjdes och då kräktes han lite så först trodde jag han åkt på magsjuka, men han var precis som vanligt sen igen och åt efter det utan problem så jag tror det var att han tjöjdes som ställde till det. *hoppas*
Jag har magkatarr en masse nu, men jag tror det beror på att jag knappast haft det lugnt idag, i övrigt mår jag bra så nu hoppas vi att alla är piggare & fräschare imorgon och att jag orkar sitta uppe och se hela Millenium del 1 ikväll! ;)

Ha det allra finast, underbara läsare!

Malin ♣

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0